Utolsó kommentek

Totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Ezt a perverziót, beszarás

2007.01.20. 14:14 :: vomit

Az Index Külföldi autóvásárlás topikjában merült föl, hogy a szuper 2007-es táblázat alaposan megszívatja az eddigi "5-nél rosszabb" kategóriát. Ez az Euro-1 és Euro-2 nek felelt meg, gyakorlatilag minden 2000 előtt készült autó ide tartozik. Február 1-től ilyen kategóriák lesznek csak:
 8-nál jobb
 6-8
 4
 4-nél rosszabb

 

A nevezetes 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM saláta (vigyázat, a link mögé a 13 megás ramaty egyben van odakötve!!) megfelelő táblázata eligazít ebben a hülyeségben. A 4-be csak az Euro2-es dízel esik, az összes többi a lehető legmagasabb összegeket tartalmazó 4-nél rosszabb oszlopból kapja a regadót.
Ez bazz már tényleg perverz.

5. számú melléklet a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelethez
I. Gépjármű, mezőgazdasági vontató, segédmotoros kerékpár és lassú jármű kipufogógázának megengedett szennyezőanyag-tartalma
(...)
II. A gépjárművek környezetvédelmi osztályba sorolása
A gépjármű kipufogógázának szennyezőanyag-tartalmát meghatározó konstrukciós jellemzők és a rendelet függelékeinek mellékleteiben meghatározott szennyezőanyag-kibocsátási követelmények teljesítése alapján a gépjárművek környezetvédelmi osztályba sorolása a következő táblázat alapján történik.
A környezet
védelmi osztály jelzés(kód)
A környezetvédelmi osztályt meghatározó jellemző
0 - katalizátor nélküli, Otto-motoros,
- a jóváhagyási előírások szerint nem minősített Dízel-motoros,
- ENSZ-EGB 83.00 - 83.01/A vagy 49.00 - 49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros;
1 - katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros;
2 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros;
3 - az ENSZ-EGB 83.01/C vagy 49.02/A előírás (EURO-I.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott, Dízel-motoros;
4 - az ENSZ-EGB 83.02/C, 83.03/C, 83.03/D, 83.04/C, 83.04/D, illetőleg a 49.02/B és 51.02 előírások (EURO-II.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros;
5 - tiszta gázüzemű- vagy elektromos meghajtású, illetőleg
- hybrid (elektromos és Otto-, vagy Dízel-motoros) hajtású;
6 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III.);
7 - az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), illetőleg a 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.);
8 - az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), vagy 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.);
9 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás B. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-IV.);
10 - az ENSZ-EGB 83.05 előírás C jóváhagyás (B) és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);
11 - az ENSZ-EGB 49.03 előírás II jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);
12 - az ENSZ-EGB 49.03 előírás III jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-V.);
13 - az ENSZ-EGB 49.03 előírás IV jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EEV)

Szólj hozzá!

Címkék: szivashegyek tablazat monnyonle

A bejegyzés trackback címe:

https://regado.blog.hu/api/trackback/id/tr7129777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása