ez a csodatorveny (2,3MB, a 103. oldaltól),
vagyis a regado kivetesenel aprilis 1-tol kerheto kuloneljaras. meg kitalaljak mennyibe faj majd megelolegezni, 50-100e kozotti osszegre tippelek. 20 ev feletti autot elbol elutasitanak, 90 szazaleknal nagyobb ertekvesztes nem letezhet. akkor pedig siman ugrik a vizsgalat dija, ha ugy talaljak, hogy az auto tobbet er mint a kamu avulasi tabla szerint.
az europai bizottsag tudott arrol, hogy keszul a modositas, de nem akartak elhinni, hogy az agyasok megint trukkozni akarnak.
ezek miatt, meg a szamolas furcsasagai miatt (egykori arat vesznek elo, nem hogy mennyi volna most ujonnan, azonos kategoria regadojaval szamolva, es a kerdeses allapotra+eletkorra leavulva) irnom kell a TCnak cikket.
Megjelent a közlönyben
2007.11.17. 21:44 :: vomit
2 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://regado.blog.hu/api/trackback/id/tr85232504
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Dzsekszon 2007.11.19. 00:31:35
Nem is mondok erre semmit. Szerintem a véleményünk egyezik. A cik meg jöhet, csak hogy a nagyközönséghez is eljusson mire készülnek megint az okosok.
sámuel 2007.12.21. 09:50:02
Ezt nem hiszem el bazmeg. Hogy lehet leírni pölö a 10/B (2)-t????
És hát tényleg döbbenetes, hogy a konkrét autó egykori új árát veszik alapul, és nem a mai megfelelő modell mai árát. Hát baszki, a regadó összege, amit avultatnak, az talán az egykori új autóra volt fizetendő??? Infláció, diszkontálás fogalmai ismeretlenek az alkotóknak, vagy saját definícióik vannak ezekre?
Eszméletlen ereje van az újautós lobbinak. Fosnak a lengyel példától, ahol:
"...meanwhile, the volume of new passenger car sales slipped from 308,000 to 239,000 over the 2002-6 time span, equivalent to an average annual rate of decline of -6.1%. On the other hand, the volume of used car sales moved ahead from 182,000 to 975,000, thereby displaying an average rate of expansion per annum of 52.2%. This extraordinary growth has been caused by the import of huge volumes of used cars into Poland since the country’s entry into the European Union in May."
És hát tényleg döbbenetes, hogy a konkrét autó egykori új árát veszik alapul, és nem a mai megfelelő modell mai árát. Hát baszki, a regadó összege, amit avultatnak, az talán az egykori új autóra volt fizetendő??? Infláció, diszkontálás fogalmai ismeretlenek az alkotóknak, vagy saját definícióik vannak ezekre?
Eszméletlen ereje van az újautós lobbinak. Fosnak a lengyel példától, ahol:
"...meanwhile, the volume of new passenger car sales slipped from 308,000 to 239,000 over the 2002-6 time span, equivalent to an average annual rate of decline of -6.1%. On the other hand, the volume of used car sales moved ahead from 182,000 to 975,000, thereby displaying an average rate of expansion per annum of 52.2%. This extraordinary growth has been caused by the import of huge volumes of used cars into Poland since the country’s entry into the European Union in May."
Utolsó kommentek