Utolsó kommentek

Totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Megjelent a közlönyben

2007.11.17. 21:44 :: vomit

ez a csodatorveny (2,3MB, a 103. oldaltól),
vagyis a regado kivetesenel aprilis 1-tol kerheto kuloneljaras. meg kitalaljak mennyibe faj majd megelolegezni, 50-100e kozotti osszegre tippelek. 20 ev feletti autot elbol elutasitanak, 90 szazaleknal nagyobb ertekvesztes nem letezhet. akkor pedig siman ugrik a vizsgalat dija, ha ugy talaljak, hogy az auto tobbet er mint a kamu avulasi tabla szerint.
az europai bizottsag tudott arrol, hogy keszul a modositas, de nem akartak elhinni, hogy az agyasok megint trukkozni akarnak.
ezek miatt, meg a szamolas furcsasagai miatt (egykori arat vesznek elo, nem hogy mennyi volna most ujonnan, azonos kategoria regadojaval szamolva, es a kerdeses allapotra+eletkorra leavulva) irnom kell a TCnak cikket.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://regado.blog.hu/api/trackback/id/tr74232504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsekszon 2007.11.19. 00:31:35

Nem is mondok erre semmit. Szerintem a véleményünk egyezik. A cik meg jöhet, csak hogy a nagyközönséghez is eljusson mire készülnek megint az okosok.

sámuel 2007.12.21. 09:50:02

Ezt nem hiszem el bazmeg. Hogy lehet leírni pölö a 10/B (2)-t????

És hát tényleg döbbenetes, hogy a konkrét autó egykori új árát veszik alapul, és nem a mai megfelelő modell mai árát. Hát baszki, a regadó összege, amit avultatnak, az talán az egykori új autóra volt fizetendő??? Infláció, diszkontálás fogalmai ismeretlenek az alkotóknak, vagy saját definícióik vannak ezekre?

Eszméletlen ereje van az újautós lobbinak. Fosnak a lengyel példától, ahol:

"...meanwhile, the volume of new passenger car sales slipped from 308,000 to 239,000 over the 2002-6 time span, equivalent to an average annual rate of decline of -6.1%. On the other hand, the volume of used car sales moved ahead from 182,000 to 975,000, thereby displaying an average rate of expansion per annum of 52.2%. This extraordinary growth has been caused by the import of huge volumes of used cars into Poland since the country’s entry into the European Union in May."
süti beállítások módosítása